Dlouho připravovaná fůze společností McDonald’s a KFC je už podle všeho na spadnutí. I poslední sporný pod, jímž byl název nově vzniklého molochu, byl již vyřešen - všechny provozovny budou prozatím označeny logy obou sesterských firem a nový název bude určen až po několika letech společné činnosti.
Přestože vše stále zůstává přísně tajné, instalace alternativních poutačů již začala. Lze se o tom na vlastní oči přesvědčit třeba na minule zmíněném Andělu. McDoKFC zřejmě testuje, jak na zdvojené názvy zareagují zákazníci. Nezdá se, že by tomu věnovali velkou pozornost, což je nejspíš v souladu s plány. Oficiální oznámení sloučení na sebe jistě nenechá dlouho čekat.
A co bude dál? Nová nadnárodní společnost plánuje pohltit nejen menší firmy fungující na stejném modelu, ale ve druhé fázy se zaměří i na klasické stravovací podniky a brzy zcela ovládne trh s potravou. Díky efektivnímu plánování pomocí nejmodernějších superpočítačů bude eliminována každá neefektivní činnost. Nikdo již nebude muset za jídlo platit a financování zajistí nová potravinová daň. Hamburgery poté budou zdarma a rovnoměrně rozděleny mezi všech 8 miliard lidí. Nebude hladovějících, každý dostane podle svých potřeb.
Další záznam: Na vlastní pěst
Předchozí záznam: Víra a trosky
Autor: Osvícené
Sbírka: Blog